terkini dan sensasi

Rabu, 30 November 2011

Wordless Wednesday [45]

Assalamualaikum...(^ ^)

Filem camni pun ada, macam² pengarah sekarang kan? Ada ke orang nak menonton, kalau ada pun mungkin yang 'ghairah' nak jadi datin je kot!


7 ulasan:

  1. Kalaulah tiba2 tea jadi Datin...
    Datin Tea... Kah kah...

    BalasPadam
  2. Wahhh kemain tajuknyaa... Hikhik

    BalasPadam
  3. kawan sekelas aku masa kat uitm pun, sejak dah jadi datin lama tak nampak dia kat tv...

    BalasPadam
  4. erk! ala macam pisau cukur juga...

    BalasPadam
  5. saya ketawa je tgk poster dia...entah ape2.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com