Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 31 Disember 2011

Entri terakhir | Kenangan entri 2011

Assalamualaikum...(^ ^)


Entri terakhir 2011. Dah terakhir dah, esok dah masuk entri untuk tahun 2012.

Dalam entri terakhir ni Mas nak ceritalah sikit tentang kenangan entri blog untuk tahun 2011. Termasuk entri ni, tahun 2011 Mas dah tulis sebanyak 769 entri. Sebenarnya lebih dari tu, tapi banyak entri lama² Mas dah delete.

Entri yang paling mendapat banyak pageview untuk tahun 2011 adalah entri ini. Memang ternyata bila kisah² seram orang suka baca kan? Nak pulak cerita yang berdasarkan kisah benar, Mas pun boleh rasa keseramannya bila baca semula. Seolah-olah baru semalam je perkara ni berlaku pada diri Mas.

Lagi satu entri yang mendapat pageview terbanyak ialah entri ini. Nampaknya berita gembira buat penjawat awam ni menjadi entri yang hangat. Semua orang nak tau terutama penjawat awam, berapa gaji baru yang mereka akan dapat. Memang topik terhangat 2011!

Selepas 8 bulan berblog barulah entri Mas diserang anonymous, rupanya niat baik Mas di dalam entri ini disalahertikan. Masa tu baru tau bagaimana rasanya diserang cik anon ni, memang sakit hati jugak. Bila Mas buat entri pasal cik anon menyerang, ramai kawan² blog yang support dan beri kata² semangat. Jadi ia menjadi penguat untuk Mas terus berblog dan tak hiraukan serangan anonymous tu!

Itulah kenangan entri 2011, Mas harap boleh menulis lagi dan lagi untuk tahun 2012! Menulis entri yang terbaik untuk pembaca. Terima kasih kawan² atas sokongan sepanjang tahun 2011.

Jumpa lagi di entri pertama 2012!

9 ulasan:

  1. seronok sebenarnya kena serang anon ni.

    BalasPadam
  2. weee
    dan seronok juga sy dpt mengenali kak masss :)

    hepy blogging kak mas! :)

    BalasPadam
  3. Tak sabar nak baca entry2 mas utk 2012 pulaaaaaaa =)

    BalasPadam
  4. @iz
    seronok dan sakit hati gaklah..

    BalasPadam
  5. @aimie amalina
    akak pun seronok mengenali mimie! bilalah dapat bersua muka kan?

    BalasPadam
  6. @Iffah Afeefah
    lagi banyak sebenarnya tapi akak banyak delete! tapi tak boleh tanding entri iffah kan?

    BalasPadam
  7. @ADZA IRDAWATI aka MAK DARA
    terima kasih kak! Mas pun tak sabar banyak entri akak..

    BalasPadam
  8. teruskan berblog kak ! pedulikan anon tu :) sy pernah kena serang dua kali ...sedih tp buat taktau je.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com