mrs secretary

Sabtu, 3 Disember 2011

Gaji baru SBPA

Assalamualaikum...(^ ^)


Ini pastinya berita gembira bagi kakitangan Kerajaan, skim gaji baru SBPA telah didedahkan oleh Ketua Pengarah Perkhidmatan Awam sendiri. Nampaknya kenaikan yang diberi sangat berbaloi dan jauh berbeza dari kenaikan gaji skim SSM.

Bagi Mas tahun depan dapat kenaikan gaji RM145 setahun. Banyak jugak penambahannya, berbanding kenaikan RM90 sebelum ini. Alhamdulillah, rezeki makin bertambah. Tak sabar nak tunggu pemberian gaji baru ni tahun hadapan.

Moga dengan skim SBPA yang baru ni dan kenaikan gaji yang diberi prestasi penjawat awam makin cemerlang. Jangan biarkan orang cakap yang bukan² terhadap kakitangan Kerajaan, buktikan yang kita adalah pekerja yang berdedikasi.

12 ulasan:

  1. semoga prestasi kerja kita akan bertambah baik..

    BalasPadam
  2. masyukkk kakitangan kerajaan. Alhamdulillah ...

    BalasPadam
  3. tak phm sgt.utk gred 41 takde tulis pun

    BalasPadam
  4. tak phm sgt.utk gred 41 takde tulis pun

    BalasPadam
  5. @HasrulHassan [HH]
    alhamdulillah, murah rezeki!
    ringan sikit beban..

    BalasPadam
  6. @Nur Raihana Abd Rahim
    tu saya tak pasti!
    mungkin dia bagitau kemudian kot?

    BalasPadam
  7. hehe untuk N je ke? Gred J belum ada eh?

    BalasPadam
  8. gred ssm 27 dpt tambahan kenaikan tahunan sebanyak rm50.00 tapi yg sedihnya gred ssm 22 hanya dpt tambahan rm18.00 je.
    BETUL LAH PERGERAKAN TANGGA BERTAMBAH MENJADI 5-6 TAHUN UNTUK MATI GAJI tapi yg musykilnya contoh perkiraan saperti diatas.

    adilkankah ini ataupun sifir gaji tu yg tak betul.Jangan respek yg sedap je fikir juga yg kontra.

    tq info

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com