mrs secretary

Sabtu, 24 Disember 2011

Hidangan untuk tetamu

Assalamualaikum...(^ ^)

Bertemu lagi dalam entri hidangan minggu ini, hari ni masak istimewa sikit sebab ada tetamu nak datang. Bukan tetamu luar, cuma 2 orang adik bujang Mas nak datang. Pastu siap cakap mengidam nak makan Masak Lemak Cili Api Ketam, jadi kenalah Mas penuhi permintaan adik tersayang.

Biasalah orang bujang kan, bukan selalu dapat makan sedap². Selalu makan kat kedai je, jadi terlanjur Mas ada kat rumah hari ini terus ajak mereka datang. Bila dah ajak tu teruslah suruh masak makanan yang istimewa, macam tau je kakaknya masak sedap. Hehehee, terpuji diri sendirilah pulak! 

Inilah menu yang dihidang pada tetamu istimewa Mas, tersenyum lebarlah mereka sebab dapat makan hidangan yang sedap. Terutamanya Masak Lemak Cili Api Ketam yang mereka idam²kan tu.

Licin nasi yang dimasak 5 pot.




8 ulasan:

  1. pehhhh
    mimi nak jadikk adikkk bujaang akaaakk la bole?
    aduhaiiii
    ketaaaaammmmmm
    nenassssss

    nyum2 :))

    BalasPadam
  2. nyummi....lamo tak mamam ketam...hihi

    BalasPadam
  3. Makkkaihhh,ini sangat mengiurkan MTT kak Mas tapi tak boleh makan ketam,gatai hedong nanti. -.-'

    BalasPadam
  4. kalau macam ni lah, sy pun nk jd tetamu kak mas lah. hehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com