terkini dan sensasi

Sabtu, 31 Disember 2011

Nak sekolah dah!

Assalamualaikum...(^ ^)

Lebih tumpuan pada persiapan persekolahan, sambut tahun baru tak perlu fikir sangat. Sambut ke tak tahun baru tetap akan datang kan? Mas cuma nak bawa anak² tengok bunga api, itu mereka suka. 


Lagi 3 hari nak sekolah, macam² persiapan perlu dibuat. Masa inilah nak balut buku, dan tulis nama kat buku latihan. Ingatkan dah darjah 3 bolehlah tulis nama sendiri kat buku tapi..

"Mamalah tulis, tulisan mama cantik sikit!"

Jadi kenalah buat jugak demi anak² kan? Kalau kita dulu tulis sendiri je, cantik ke buruk ke tak kisah. Buku pun tak balut, pandai²lah jaga sendiri. Sekarang dah senang, nama mama tuliskan dan pembalut buku pun dah ada yang segera. Senang anak² sekarang, moga belajar lebih rajin!

Selamat kembali ke sekolah anak² mama.

9 ulasan:

  1. Rajin Mas tulis nama anak kat buku, nape tak taip atau cop je nama..

    akak tak pe sebab ada pembantu..suruh je kakak yg besar tu tlg..:)

    BalasPadam
  2. budak2 skrng senng sgt kan.. hueh99

    BalasPadam
  3. persekolah???

    erm bebudak mmg cmtu

    BalasPadam
  4. ha..
    belaja ajin2 anak mama taw :))

    BalasPadam
  5. @ariana
    heheheee..saya memang suka cara ni kak!

    BalasPadam
  6. @Iffah Afeefah
    typolah pulak, dah betul kan?
    tulah, nak mama juga buat semua..

    BalasPadam
  7. @aimie amalina
    heheheee..tulah, semua mama dah buat!

    BalasPadam
  8. alaa, rindu pulak nk tulis nama kat buku sekolah. hehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com