Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 12 Disember 2011

RM1,000,000 Money Drop secara online

Assalamualaikum...(^ ^)

Ada tak kawan² menonton game show RM1,000,000 Money Drop di Astro Ria tu. Bagi Mas dah jadi siaran wajib tu setiap hari Sabtu dan Ahad. Selain turut merasa debaran peserta bolehlah turut sama menguji minda kita menjawab soalan² yang dikemukakan.

Kadang² masa tengok geram jugak dengan peserta² tu, jawapan senang pun tak boleh jawap. Pastu ada sesetengah tu terlalu terlebih yakin, sampaikan kerugian wang RM1 juta pada awal permainan! 

Tapi Mas tak salahkan peserta tu 100%, mungkin mereka panik dan gementar berada di atas pentas permainan tu. Kalau Mas berada di situasi mereka pun mungkin ada mengalami nasib yang sama, berdebar² nak jawap setiap soalan. Nak menang RM1 juta, bukan senang der!

Tapi kalau kita nak rasakan jugak debaran peserta² di pentas permainan tu bolehlah cuba permainan ni secara online. Mas dah cuba, memang berdebar jugaklah nak jawap setiap soalan. Yang paling berdebarnya bila nak agihkan wang tersebut di setiap jawapan yang kita kurang pasti. Memang panik giler, nak pulak masa yang diperuntukkan hanya 60 saat.

Permainan online ini hanya boleh dimain semasa game show ini disiarkan di Astro Ria iaitu pada jam 10.00-11.00 malam setiap hari Sabtu dan Ahad, kalau hari lain tak boleh. 

Jomlah kawan² cuba main, boleh rasai bagaimana susahnya nak memiliki wang RM1 juta!

klik banner untuk cuba permainan ini

9 ulasan:

  1. macam menarik tapi hadiah dia dapat 1 juta juga ke kak mas

    BalasPadam
  2. @telor power
    takdelah dapat sejuta... kalau dapat sejuta mau ramai yang main game ni! biasalah dapat hadiah gajet macam ipad, handphone dan macam2 lagilah... akak pun tak sure sangat! heheheee

    BalasPadam
  3. assalamualaikum mas...mmg best dpt ikut join melalui on-line....mmg berdebar bila soalan dan nak agihkn duit2 tu...best game ni...:)

    BalasPadam
  4. Rumah MTT takde astro.. Boikot astro.. Hikhik :P

    BalasPadam
  5. hehehehe ada gak rasa nk try,sbb geram tgk org yg tak dpt jwp tu.hehe

    BalasPadam
  6. best gak tgk money drop ni tp sedih oh kalau duit semua habis. muflis. :( hehe. kita yg di rumah ni jawab online, kalau ada rezeki memang hadiah !! :D

    BalasPadam
  7. ish susah nye nk main..pning pale d wat nye cam
    ne nk twu no id kte kak

    BalasPadam
  8. baru nk terjebak dgn moneydrop online ni. blh join masa free ja. sbb apa2 kna update blog ttg kesihatan di www.esihat
    com...kwn2 jomlh lawat blog sy

    BalasPadam
  9. malass ha...............!!!!!!!!!!!!hahahaha???????????????????????????????????????????????????????????????bye assalammualaikum?????????.....?

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com