terkini dan sensasi

Sabtu, 24 Disember 2011

Sedap bila lapar

Assalamualaikum...(^ ^)

Hari ini kita cerita pasal makanan je, maklumlah hari minggu adalah hari Mas berkongsi makanan atau masakan yang Mas suka.

Ini menu bila dah lapar sangat dan tak sempat nak masak apa². Kalau makan camni masak satu pot nasi pun boleh habis sorang, sedap kan?


4 ulasan:

  1. hehehehehe
    sedaaappnye kak
    walau cm tu jek
    ikan blis, telur
    tap dh kecurrr air liur mimi
    hehehehe

    BalasPadam
  2. dulu saya pun layan mcm nie gak kak....part ikan bilis goerng tu. kalau keh, keh dah perah asam limau... kecur airluir dibuatnye

    BalasPadam
  3. Haha Betol kak Mas,bila MTT tak ada selera makan memang ni lah menu yang paling terbaekkk ! :P

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com