terkini dan sensasi

Rabu, 28 Disember 2011

Wordless Wednesday [52]

Assalamualaikum...(^ ^)

Kenangan yang tak dapat dilupakan!

Sehari sebelum pergi Langkawi tahun 2008, tangan Atikah patah. Jatuh masa main kat taman permainan, tapi terpaksa pergi jugak sebab tiket dah tempah.


11 ulasan:

  1. Alahai... ciannyer.... janji alesya hepi walaupun sakit.... :-)

    BalasPadam
  2. Siannya..tak pe, terhibur jg hati sbb dpt g mkn angin kan..sama mcm ank akak pernah patah tgn masa sebaya ngan Alesya ni, jatuh basikal..huhu

    BalasPadam
  3. aduhai
    kuat semangat tol die
    hehehe

    BalasPadam
  4. ushhh...masih mampu tersenyum manis

    BalasPadam
  5. omaigot, atok tak leh tengok tangan patah
    >_<

    BalasPadam
  6. Shiannya Atikah. Evendo tangan patah tapi maintain pose bila bergambar. Hehe :)

    BalasPadam
  7. posing maut even sebelah tgn patah..kalau tgn tak patah,posing ape nmenye pown tak tau la..hihi=)

    ~tiera follow ek~

    BalasPadam
  8. assalamualaikum mas...alahai cian nyer x apa walaupun sakit tapi dpt jejalan kn...:)

    BalasPadam
  9. esok besar boleh jd model muslimah ni kak :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com