mrs secretary

Rabu, 11 Januari 2012

Wordless Wednesday [53]

Assalamualaikum...(^ ^)

Lai.. Lai.. Lai.. buah limau sulah mali!

Mesti dapat tiap² tahun, pastu makan sampai sakit perut.


20 ulasan:

  1. samaada sakit perut atau batuk, sindrom terlebih makan buah limau time CNY =)

    BalasPadam
  2. hubby belikan dni 2kilo limau mandarin ni letak dala peti.. yang manis2.. sedap :D

    BalasPadam
  3. tu tandanya CNY sudah hampir =)
    salam singgah =)

    BalasPadam
  4. aah kalau CNY je mmg jenuh nk mak ni.

    BalasPadam
  5. aku tak dpt lglah..bak sikit... =))

    BalasPadam
  6. asslamualaikum mas...wah sedapnya buah limau tu terliur rasanya...:)

    BalasPadam
  7. ehh bstnyer .. dulu masa duk opis lama kt Ipoh selalu jugak dapat limau time TBC .. =)

    BalasPadam
  8. salam ziarah,

    Tiap2 TBC Kak Ros dapat buah limau ni....pasai jiran Kak Ros ramai yang berbangsa cina..

    BalasPadam
  9. Tgh tunggu TM Singapore pos buah limau.....hehehe

    BalasPadam
  10. belum dapat lagi, masih menanti. :)

    BalasPadam
  11. kulit dia main picit kat mata, bes ni...!

    BalasPadam
  12. sakit perut tak apa sebab ia cuci perut dan nyah toxin..

    adakah anda follower saya yang ke 2012?

    BalasPadam
  13. antara limau ngn ang pau..
    saye plih ang pau..
    ekeke

    BalasPadam
  14. Tak larat nak makan dah. Hehe :P

    BalasPadam
  15. CNY best sbb kita mesti dapat sekotak limau. hehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com