terkini dan sensasi

Rabu, 18 Januari 2012

Wordless Wednesday [55]

Assalamualaikum...(^ ^)

Kan memang benar, sebab POLITIK semuanya jadi huru hara. Adik beradik pun boleh bergaduh sampai ugut nak bunuh!


13 ulasan:

  1. nilai kasih sayang dah makin berkurangan dalam keluarga

    BalasPadam
  2. masyaAllah...tak habeh2 diorang ni

    BalasPadam
  3. berdrama kuat la dorang nie....

    hadoi...kejap insaf, kejap beperangai jelek, kejap mcm "baik", kejap buat cerita panas, meraka dah lupa pada makna

    "Air dicincang takkan putus" kot!

    BalasPadam
  4. Demi populariti manusia sanggup begitu...

    BalasPadam
  5. emm, what happened to they both?

    BalasPadam
  6. dunia... dunia...
    eh silap...
    manusia... manusia...

    BalasPadam
  7. assalamualaikum mas...skg ni susah nak ckp adik beradik pun boleh bergaduh....ntah la apa nak jadi ngan manusia skg ni...

    BalasPadam
  8. menyampah lah dengan Azwan Ali ni...tak habis2.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com