Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 10 Februari 2012

Hantu tengkorak berapi!

Assalamualaikum...(^ ^)


Mas memang suka tengok filem di wayang daripada download dari internet, rasanya satu kepuasan dapat menonton di panggung. Antara filem yang dinanti adalah filem Ghost Rider 2, memang menarik filem ni. Dengan hantu tengkorak yang berapi sambil menunggang motor chopper yang berapi jugak, nampak sangat ganas dan hebat! 

Nak pulak yang berlakon ialah Nicolas Cage. Dari dulu lagi Mas memang suka lakonan dia, tak kisah filem apa. Memang berkesan setiap watak yang dia lakonkan dan setiap watak yang diberi padanya sangat bersesuaian dengan karakter dia.

Filem ini akan ditayangkan di pagawam pada 17 Februari. Kena beli tiket cepat², kalau tak mesti tiket habis punya. Filem wajib tonton untuk tahun 2012!

10 ulasan:

  1. filem ni yana tunggu dari tahun lepas lagi ;D

    BalasPadam
  2. cage is one of my fav actor.. tp disebabkn 1st ghost rider sangat mengecewakn, tak rasa nak tgk yg 2nd one punya..

    BalasPadam
  3. sedap ni.


    kak try cari kat pasar.
    mana mana pasar.

    BalasPadam
  4. yeah....
    xsabar nk tgk antoo ni beraksi

    BalasPadam
  5. Nak sangat2 tengok filem ni. Best

    BalasPadam
  6. oyeah! jom serbu wyg jom! akak slalu tgk kat mana?

    BalasPadam
  7. assalamualaikum mas...wah ada filem baru lg cite ni mmg sedap sebenarnya tapi akak plak hanya dpt tengok bila anak2 downloadkan filem tu dr internet sbb hubby x suka tengok wayang dia lebih suka tengok kat rumah aja...:)

    BalasPadam
  8. Nicolas Cage tuu!!!! kena tengok ni.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com