Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 18 Februari 2012

Juling biji mata!

Assalamualaikum...(^ ^) 


Semalam Mas ada di Alamanda, menonton wayang filem Ghost Rider 2. Tengah lepak² sementara nak tunggu wayang bermula, mata ni dijamu dengan permandangan yang mencacatkan mata. Mas yang tengok ni pun nak terjojol biji mata inikan pula husband, bukan takat terjojol malah dah juling dah.

Bayangkanlah budak perempuan ni berbadan gempal, pastu boleh pulak dia pakai legging yang ketat dan nipis tu. Jadi nampak segala yang ada disebaliknya dan tersembul² yang tak sepatutnya. Berdiri pulak depan husband sambil bumpernya mengadap ke arah kami. Mana tak juling biji mata, juling sebab meluat melihatnya.

Bukan saja pandang, tapi dah berdiri depan kami kan jadi terpandanglah. Sedih Mas tengok perempuan camni, macam tak tahu malu pulak. Kalau badan cantik takpe jugak, ini tak mengaibkan diri sendiri. Orang pandang mula rasa tak selesa, yang kau pakai camtu sapa suruh. Manusia sekarang semakin jahil kan?

9 ulasan:

  1. kesian kan orang macam ni..harap2 nti dia sedar cara pakaian dia tu :)

    BalasPadam
  2. dunia2... makin lama manusia makin tak berotak.. pakaian dicipta untuk menutup aurat, bukan untuk menonjol aurat... hmm...

    BalasPadam
  3. :)


    sekrang majoriti berpakain bergitu walau bertudung

    BalasPadam
  4. u..best tak citer ghost rider 2?? tadi sy search kat pak google, tup2 dia kasik blog awk...:)

    BalasPadam
  5. @pha is
    itulah, kita tengok pun meluat! bukan cantik pun..

    BalasPadam
  6. @Telor Power
    bertudung ke tak bertudung ke semuanya sama..

    BalasPadam
  7. budak sekarang, yg tak elok tu jugak nak ikut.

    BalasPadam
  8. akak, saya pernah nampak satu gambar dalam fb..dasyat gila. kalau akak tengok, mesti akak terkejut.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com