Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 1 Februari 2012

MAS KLIA Flashmob

Assalamualaikum...(^ ^)

Inilah pertama kali Mas tonton video Flashmob, memang sangat menarik dan seronok. Tengok berkali² pun tak jemu, rasa nak menari sekali.

Buat pertama kalinya Malaysia Airlines membuat video Flashmob ini bagi menyambut ketibaan para penumpang di Arrival Hall pada 14 Januari 2012 yang lalu. Video flashmob yang bertemakan "Missing You" selama 10 minit itu terdiri daripada 8 buah lagu yang sangat popular dan menarik dalam 6 jenis bahasa yang berbeza.

Bagi Mas video Flashmob ini lain dari yang lain dan sangat menarik. Ia mengambarkan kemesraan pihak MAS dalam melayan para penumpangnya. Ia merupakan kejutan yang sangat seronok untuk para pengunjung dan pengguna penerbangan mereka, satu tarikan yang terbaik dari MAS.

Jom saksikan video Flashmob tersebut, boleh nyanyi dan menari bersama!


6 ulasan:

  1. dah tgk!
    best2!

    BalasPadam
  2. jom join giveaway :)

    http://hazardeousme.blogspot.com/2012/01/yayas-first-giveaway.html

    BalasPadam
  3. @Lelaki Ini
    best kan? tengok banyak kali pun tak jemu..

    BalasPadam
  4. kadang2 rasa nak join tapi malu la nak menari depan org hehehe

    BalasPadam
  5. mesti terkejut beruk kan sapa yg ada time tu. hehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com