Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 8 Mac 2012

5 blog pilihan massaari.com

Assalamualaikum...(^ ^)


Ramai tak tahu Mas adalah peserta segmen Next Top Blogger anjuran blogger Awie Omar. Segmen ini mempunyai 16 episod dan disertai oleh 16 blogger yang hebat². Setiap minggu penganjur akan memilih satu entri menarik dan dijadikan entri pilihan. Setiap entri yang dipilih itu akan diletak dalam ranking berdasarkan pilihan penganjur, siapa yang berada di ranking paling akhir akan disingkirkan. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut pasal segmen ini boleh baca di sini.

Minggu ni dah masuk minggu ke-10 dan setiap minggu akan ada entri imuniti. Seandainya entri imuniti dipilih maka peserta akan selamat dari disingkirkan seandainya berada di ranking paling bawah. Pemilihan entri imuniti adalah berdasarkan komen terbanyak, jadi entri imuniti minggu ini adalah mengenai 5 blog pilihan massaari.com.

Jom tengok 5 blog pilihan tersebut.

Penulisan sangat menarik dan bersahaja tapi penuh dengan isi yang padat dan penuh bermanfaat. Walaupun jarang update tapi setiap entri yang ditulisnya hidup di hati pembaca, memang terbaik!

Penulisan yang meluahkan pendapat dan rasa hati. Setiap hujah dalam entrinya penuh dengan isi yang padat, sendat dan lazat! Walaupun entrinya agak panjang tapi kita akan tetap nak baca hingga ke noktah terakhir.

Blog ini memang best, berbekalkan sekeping gambar self potrait setiap hari ia dapat menarik minat ramai pembaca. Setiap gambar dalam entrinya mempunyai maksud dan ada mesej yang disampaikan.

Penulisan free think yang berkualiti, penuh dengan pandangan dan pendapat berkenan apa yang berlaku dalam kehidupan kita. Sangat seronok membaca entrinya.

Memang sentiasa jadi pilihan blog ni, semua resepi masakannya menarik dan lain dari yang lain. Memang boleh dijadikan panduan untuk resepi masakan kita seharian.

11 ulasan:

  1. siap ada immuniti...dah macam survivor la pulak..huhu

    BalasPadam
  2. Terima kasih...terharu..dan tersegan pulak...macam mana ni...hahaha..

    BalasPadam
  3. semua blog kat atas tu saya selalu pergi kak, cuma surat sulit naz je saya belum, nak gi baca skrg..


    p/s thanks kak... :)

    BalasPadam
  4. memang terbaik blog mereka....

    BalasPadam
  5. assalamualaikum mas...wah mmg terbaik la blog mereka ni...:)

    BalasPadam
  6. hebat-hebat semua... antara yg kak liza suka juga. moga mas berjaya... kalau menang kita dating ekk.. he..he..

    BalasPadam
  7. wah ruginya atok tak joint pertandingan nih...

    BalasPadam
  8. Tahniah kepada blogger yang telah terpilih.memang hebat!

    BalasPadam
  9. akak...:') terima kasih. segan saya. :') hope suatu hari nnti dapat jumpa akak ! :)

    BalasPadam
  10. list yang menarik untuk diterjah :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com