Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 13 Mac 2012

Hot Air Balloon kembali lagi

Assalamualaikum...(^ ^)

gambar koleksi peribadi


Sekali lagi Putrajaya akan dibanjiri orang ramai dari serata tempat bagi menyaksikan pelbagai bentuk dan rupa belon panas. Tak kurang yang ingin merasai pengalaman menaiki belon tersebut. Ditambah pulak musim cuti sekolah, lagi ramai orang.

Setiap tahun memang Mas tak akan ketinggalan menyaksikan fiesta ini, tapi rasanya tahun ni macam tak dapat pergi je. 15hb dan 16hb tu waktu kerja, 17hb pulak husband Mas kerja dan 18hb pulak ada event Advertlets dari pagi sampai tengahari. Kalau ada kesempatan pun sebelah petanglah Mas cuba luangkan masa ke sana.

Masih ingat lagi tahun lepas, Mas sanggup berbaris seawal jam 6 pagi semata² nak merasa pengalaman naik belon panas ni. Memang satu pengalaman yang menyeronokkan dan tidak boleh dilupakan. Walaupun terpaksa berasak² dan hanya 10 minit je naik belon tu, ia tetap satu kenangan yang terindah. Kawan² boleh tengok di entri ini pengalaman tersebut.

Pesta Belon Panas kali ini akan diadakan pada 15-18 Mac 2012 bertempat di Monumen Alaf Baru Putrajaya. Untuk maklumat lanjut boleh ke website mereka iaitu www.myballoonfiesta.com.

Ini sedikit gambar kenangan pengalaman naik belon panas tahun lepas.



11 ulasan:

  1. bestnyaaaaaaaaaa

    kalo eka ni kan kak mas,gayat!!

    hihihi

    BalasPadam
  2. huwaaa
    akak dh penah pegi eh
    tringin nak p mggu ni
    huhuhuhuhu

    BalasPadam
  3. best2.. nak dtg lah mcm nie hehehehe

    tapi nak naik belon tu kena bayar ke
    atau kena ada tiket???

    BalasPadam
  4. Fiza tak pernah pergi pun sebab ada je halangan nak pergi..insyaAllah kalau takde aral minggu ni boleh lah pegi..bestnye akak dapat naik hot ballon tu..^__^

    BalasPadam
  5. @Telor Power
    kena bayar!
    dewasa RM10, kanak2 RM5..

    BalasPadam
  6. bonde tahun lepas tengok dr opis...
    tahun ni pon sama he he he

    BalasPadam
  7. terima kasih pasal info tu kak

    BalasPadam
  8. assalamualaikum mas...wah best n seronoknya dpt naik ballon tu...:)

    BalasPadam
  9. sukenye die naik belon... hehehe

    BalasPadam
  10. alaaa jealousnyyyyyaaaa...hehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com