Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 23 Mac 2012

Kisah menyayat hati

Assalamualaikum...(^ ^)


Masa tengah buat carian gambar di google pasal kes culik, Mas ternampak satu gambar ni. Teruk jugak gambarnya, terus Mas klik pada gambar tu untuk baca apakah cerita disebaliknya.

Satu persatu Mas baca kisah tersebut, tak disedari air mata mengalir. Sangat menyayat hati dan rasa simpati sangat dengan nasib gadis di dalam kisah tu. Dirogol, diseksa dengan sangat kejam dan dibunuh. Tak dapat nak bayangkan bagaimana dia menahan kesakitan diseksa sedemikian rupa.

Walaupun kejadian berlaku 20 tahun lepas tapi memang terbukti ada manusia yang sangat kejam. Zaman sekarang pun terbukti ada yang bersikap kejam terhadap kanak² dan wanita. Jadi sentiasalah berhati² dan berwaspada setiap masa kerana orang kejam sebegini dia tak kisah siapa mangsanya.

Kawan² boleh baca kisah menyayat hati tersebut di sini, sedih sangat!

8 ulasan:

  1. kak liza pernah baca kisah ni. sampai dia sendiri mohon ditamatkan riwayatnya kerana tak tahan. alangkah jari kita terkena duri pun terlalu sakit rasanya.

    BalasPadam
  2. MMG KEJAM..yg dikesalkan 4 org lelaki tu dipenjarakan 8 thn je n tak dpt buktikan dorang bersalah atas kesalahan merogol dan membunuh sbb dna,air mani tak sama..difahamkan semasa junko di rumah tu lbh 100 org dtg melawat dan mereka mungkin ahli2 kumpulan yakuza tersebut dan mungkin juga mereka turut merogol junko sbb tulah air mani tak sama..bygkan la kalau 100 org tu merogol junko berulang kali..dahsyat!tido mlm saya teringat je kisah junko ni..huhuhu

    BalasPadam
  3. assalamualaikum mas...sedihnya kisah budak tu kejam sungguh pada org yg melakuknnya...:(

    BalasPadam
  4. yg jepun tu kan? kesian kat dia =(

    BalasPadam
  5. Fiza ade baca pasa tu..kesian dia,terseksa sebelum mati..napelah manusia kejam sangat.

    BalasPadam
  6. em ...saya nak baca tapi takut. saya baca comment2 kat sini juga..semua kata sedih. takmau lah baca. tak sampai hati nak tahan hati tu..:( aniaya.

    BalasPadam
  7. kejamnya manusia zaman sekarang kan

    BalasPadam
  8. ada baca kisah ni tahun lepas..memang ngeri..kisah benar ni ada difilemkan. Tajuk filem tu 'The Concrette' sbb lastly mayat Junko Furuta tu dorang tanam dalam batuan konkrit..inilah contoh2 manusia yang sangat tak berperikemanusiaan..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com