Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 4 Mac 2012

Nasi Lemak Utara sedap!

Assalamualaikum...(^ ^)

Petang nanti nak pergi menonton filem Adnan Sempit 2. Ramai yang cakap cerita ni kelakar, jadi nak tengok sendiri kelakar ke tak. Tapi sebelum tu Mas nak kongsikan satu tempat makan menarik.


Tempat makan tu ialah sebuah gerai di pasar malam Putrajaya yang menjual Nasi Lemak, nama gerai tu Nasi Lemak Utara. Yang menariknya semua Nasi Lemak di sini dijual dengan harga RM1.00. Ada Nasi Lemak Ikan Masin, Nasi Lemak Ikan Bilis dan Nasi Lemak Udang. Selain itu kalau nak Nasi Lemak tambah telur dan Nasi Lemak Special akan dikenakan harga RM2.50.

Nasi Lemak di gerai ni memang sedap, setiap kali Mas pergi mesti kena beratur panjang. Ramai betul peminat Nasi Lemak ni, kebiasaannya yang suka beli ialah husband dan anak² Mas.

Jadi kalau kawan² ada pergi ke pasar malam Putrajaya sila singgah di gerai Nasi Lemak Utara. Memang tak menyesal beli, nasinya sangat sedap dan harganya murah!

8 ulasan:

  1. Sedap ke? Kena try nie...selalu pandang je, tak pernah ada rasa nk beli. hehehe

    BalasPadam
  2. @Cik Kamoo
    cubalah, memang sedap!
    husband ngan anak2 akak mesti makan 2 bungkus sorang punya..

    BalasPadam
  3. assalamulaikum mas...jgn lupa review filem "Adnan Sempit 2" tu yer....mcm sedap je nasi lemak tu tapi nak beli jauhnya la mas...:)

    BalasPadam
  4. pasar malam kat putrajaya bukak hari apa mas?

    BalasPadam
  5. wow, ni macam kena try nih !! :) nasi lemak special 2.50 ? okay sangat. :)

    BalasPadam
  6. pasar malam tu depan opis mas je kan?

    BalasPadam
  7. @-gedek!
    jauh gak uncle! opis saya kat presint 1, pasar malam ni kat presint 2..

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com