terkini dan sensasi

Rabu, 4 April 2012

Wordless Wednesday [59]

Assalamualaikum...(^ ^)

Selesai sudah Audit 5S, lega. Tapi banyak lagi perlu dibuat penambahbaikan.

Cuma satu kesalahan tadi, lupa nak buang hiasan ni. Dah kena tolak markah, huhuhuu!

dikira hiasan usang sebab raya dah lama lepas

10 ulasan:

  1. ala..cantik jer klu letak pun..

    BalasPadam
  2. cakap la ngan auditor tu kak mas..saje nak kasi mood raya terlebih2..baru rasa sntiasa nak pakai cantik2 pegi ofis hehehe..

    BalasPadam
  3. x pa yg penting kita dah berusaha, yg jelas kalau penilai tu ada2 jer yg dia cari utk tonjolkan kesilapan kita, walau sekecil zarah kan,..

    BalasPadam
  4. hahahah
    dah lama tue sis

    BalasPadam
  5. bukan jimat ke tu??boleh guna untuk raya tahun ni..
    ekekeke

    BalasPadam
  6. hehehehee..

    comei je yg tergantung kat ats tu..=)

    salam kenal...

    BalasPadam
  7. kena tolak sebab lari tema tu..raya lambat lagi..hehe..takpelah..pasni kalau ade kene beringat awal kan.^_^

    BalasPadam
  8. assalamualaikum mas...hahahah ni mesti kes x perasan ye sbb benda tu tergantung kat atas...:)

    BalasPadam
  9. takpe, mood raya 2012 plak la. heheh :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com