terkini dan sensasi

Khamis, 31 Januari 2013

Thanks Mobywrap, senang dan selesa!

Assalamualaikum...(^ ^)

Airis ni kalau bawak dia jalan² kena tengok mood. Kadang² takde masalah dan adakalanya dia mengamuk jugak, terutamanya kalau dia mengantuk nak tidur. Yang pastinya bila tidur dia tak nak tidur dalam stroller atau babahnya yang dukung, mesti mama jugak.

Jadi untuk lebih senang dan selesa, Mas tak lenguh dan dia pun dapat tidur dengan lena maka Mobywrap ini dibeli. Memang sangat mudah memakainya sebab kain tu panjang, jadi boleh dililit di pinggang untuk sokongan. Rasa selesa dan mudah, Airis pun lena tidur dalam tu.

Lepas ni senanglah nak pergi shopping kalau Airis mengantuk nak tidur.

Thanks Mobywrap!




Mama gembira, Airis pun gembira. Kan Airis kan?


6 ulasan:

  1. back to the basic. rase2 mak kita pernah buatkan kite camni. tapi dulu guna kain batik kot. kita dukung adik kite time kecik2 dulu cam ni lah.. hehehehe.. teringat pulak zaman dahulukala :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. akak mmg suka dukung anak2 camni kalau diaorg tidur.. senang dan selesa!

      Padam
  2. em... airis suka mama dia peluk tu... :)

    BalasPadam
  3. Mungkin boleh suggest pada isteri.

    BalasPadam
  4. mas, kat mana nak beli mobywrap tu?

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com