terkini dan sensasi

Khamis, 21 Februari 2013

Dah aktif kembali

Assalamualaikum...(^ ^)


Sekarang dah berjaya mengaktifkan diri untuk kembali berblog, semalam berjaya update 3 entri. Rasa sangat puas hati sebab blog dah kembali ceria.

Harap sangat dapat aktif seperti dulu, dalam satu hari sekurangnya ada 4-5 entri. Bukannya apa kesian dekat para pembaca dan follower yang masuk ke blog ni, asyik disajikan dengan entri lama. Jadi akan cuba sedaya upaya untuk aktif update sekurang²nya 2-3 entri sehari.

Lagi pun sekarang dah update pakai Galaxy Note, mudah sikit. Tak kira masa dan dimana boleh update tak perlu nak guna laptop bagai. Mas akan buat entri yang ringkas tapi padat serta ada mesej dan perkongsian yang nak disampaikan.

Kepada kawan² dan para pembaca yang rajin baca blog Mas dulu, bolehlah bertandang kembali. Mas akan cuba sajikan anda dengan entri yang terkini dan menarik. Ini bukan janji tapi pasti, hehehee!

6 ulasan:

  1. Oklah tu Mas...rindu jugak nak baca corat coret Mas kan..alhamdulillah time saya pregnant ni boleh gak la menulis, kalau tak mengadap blog ni rasa rindu dan boring la pulak..

    BalasPadam
  2. salam

    semoga ada kisah anak yang kecil menjadi tatapan untuk di baca ketika dia besar kelak, semoga dia tahu akan betapa sayangnya ibu kepadanya. amin...

    BalasPadam
  3. NAMPAK NYA RAMAI DAH IBU2 YANG DAH BESALIN KEMBALI BERBLOG..HEHEHE..SAMA2 KITA NAIK KAN SEMANGT MASING2..MACAM MUDA2 DULU..EKEKEK

    BalasPadam
  4. tu dia...da rajin balik dah...tapi kalo ruang komen ni ubah jadi popup window macam dulu bole tak? :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. rajin dah sbb pembawakan budak dah takde..hehehee
      ok akak dah ubah ke popup, tq sbb ingatkan..

      Padam
  5. bagus la mas.. mama mmg dr dulu suka baca blog mas... :-) b

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com