Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 20 Februari 2013

Kena pandai ambil peluang

Assalamualaikum...(^ ^)


Pandai tak Mas ambil peluang?
Sambil susukan Airis sambil online, hehehee!

Beginilah bila dah ada baby, setiap masa terlalu terhad dan berharga. Jadi kita kenalah pandai ambik berpeluang untuk lakukan apa saja. Macam Mas kalau nak online atau berblog biasanya waktu susukan dia atau waktu dia tidur. Kalau tak ambik peluang tu memang susah nak dapat masa untuk online, nak pulak kalau dia mengamuk sakan.

Begitu jugak kalau nak ambik peluang selesaikan kerja rumah. Waktu Airis tengah baik dan tak mengamuk, Mas letak dia depan TV dan pasangkan BabyTV. Jadi dia akan ralit, dapatlah Mas tinggalkan sekejap untuk jemur kain. Selesai kerja!

Begitulah ibu, setiap masa dan peluang tu berkualiti. Kena pandai, baru jadi ibu serba boleh dan hebat.

7 ulasan:

  1. baby tv tu sebulan berapa ye??enaa dia lain pakej dengan katun tu..kan??kalau sekali kan best..saya teringin sangt nak langgan babytv tapi tu la..takut mahal..heheh

    BalasPadam
  2. Betul tu Mas, tak semestinya ada baby kita tak boleh online dan blog kan..Kata orang kena reti cari peluang!

    BalasPadam
  3. wah! nak jadi cam kak Mas la.. supermummy! :)

    BalasPadam
  4. alahai.. rase nk jd ibu gak je.. haha

    BalasPadam
  5. itulah akak iffah pon wat cmtu

    rileks je on9 mse tu

    BalasPadam
  6. susah tugas ibu ni. nak2 kalau yg bekerja...macam lipas kudung nanti . mana nak kemas rumah, mana nak sidai kain, mana nak tengok anak. tak tahu lah macam mana kalau sy dah jadi ibu. geram tengok airis, dia suka sengih eh kak ? :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com