Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 28 Februari 2013

New contact lens

Assalamualaikum...(^ ^)

Mas memang pengguna setia contact lens sejak disahkan rabun jauh pada tahun 2003. Mula² dulu Mas pakai contact lens yang biasa jenama Softlens, pastu bila Geolens popular sibuk nak pakai. Nak jugaklah mata warna coklat dan besar cam orang Korea tu, hehehee!

Tapi bila dah lama pakai Geolens risaulah pulak. Sebab ramai yang kata kalau pakai dalam jangka masa yang panjang nanti mata akan rosak, jadi tak berani nak ambil risiko..

Sekarang Mas dah bertukar ke contact lens jenama Freshlook. Mas baru lagi pakai dan ternyata ia sangat selesa, lensnya sangat lembut sehingga tak terasa memakainya. Pastu mata pun takde rasa gatal² dan merah walaupun dah memakainya lebih dari 8 jam.

Harganya tidak terlalu mahal, hanya RM40 sepasang dan boleh dipakai selama sebulan. Warna yang dijual jugak sangat menarik, jadi apa kata kawan² yang pakai contact lens cuba jenama Freshlook ni. Pasti puas hati!


5 ulasan:

  1. xpenah pakai pon sebeloom ni

    rase cm gagal je

    BalasPadam
  2. zaman sekarang ni yg tak rabun pun pakai juga

    BalasPadam
  3. nt nk beli la!
    nk pkai mase mjls kawen.. hehe

    BalasPadam
  4. Tak pernah pakai langsung contact lens =)

    BalasPadam
  5. assalamualaikum mas...bestnya ..:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com