terkini dan sensasi

Ahad, 24 Februari 2013

Nur Airis Arissa : 3 bulan

Assalamualaikum...(^ ^)


Airis dah berusia 3 bulan hari ini, dah semakin cerdik dan aktif anak mama ni. Tapi yang kesiannya nak masuk umur 3 bulan kena demam campak pulak. 

Perkembangan Airis di usia 3 bulan sangat baik, salah satunya suka sembang. Memang riuhlah mulut dia kalau sembang dengan Mas dan babahnya, siap jerit² lagi! Tapi kalau dia ajak sembang kita tak layan mulalah nak menangis.


Pastu lagi satu suka berdiri kalau dipegang. Memang tak nak kita baringkan atas riba ke, siaplah dia menangis. Bila dah berdiri tu memang nampak kaki dia kuat, dah macam tak sabar nak berjalan. Kalau mandi pun mesti nak berdiri jugak, baringkan tak mau langsung. Lagak macam orang dah besar!

Lagi perkembangan dia yang Mas tengok dah pandai nak angkat kepala kalau kita baringkan dia. Pastu suka masukkan jari dalam mulut, seboleh²nya satu penumbuk nak masuk dalam mulut dia. Lagi satu dia sangat lasak, kalau baring atau dipegang memang tangan dan kaki mesti nak gerak² dan tendang². Pastu pandai bergambar Mas tengok sebab setiap kali kita halakan kamera mesti dia pandai posing dan tersenyum.


Seronok dapat tengok perkembangan dia, moga Airis cepat besar dengan aktif dan ceria. Semoga jadi anak yang solehah dan berjaya dunia dan akhirat!

6 ulasan:

  1. keciannya baabyyy kena campak... semoga jadi anak y solehah yea baby :)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas...cute nyer si comel ni...moga cepat sembuh Airis yer..:)

    BalasPadam
  3. Sungguh Comey.. Tetiba rasa nak ada anakkkk.. :)

    BalasPadam
  4. kesian dia kena campak..tak pe mama dah lumurkan jadi tepung gomak ehehe..

    kak mas, memang nampak airis suka camera kan..sengihhh jer..muka manis :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com