Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 16 Mac 2013

2 tahun, 2 bulan, 2 hari

Assalamualaikum...(^ ^)


Tanpa disedari sudah genaplah 2 tahun, 2 bulan, 2 hari usia blog Mas. Banyak dah Mas menulis dan berkongsi cerita di dalam blog ni.

Insya Allah, massaari.com akan terus kekal di hati pembaca selagi hayat penulisnya di kandung badan. Jika penulisnya dah pergi nanti, kenali dia melalui penulisannya. Moga sedikit sebanyak apa yang Mas tulis memberi manfaat yang berguna kepada para pembaca.

Terima kasih tak terhingga pada kawan² maya dan para pembaca yang menyokong penulisan dan bebelan Mas selama ini. Tanpa kalian pasti dah lama massaari.com ni berkubur!

5 ulasan:

  1. Lama sudah tak singgah sini. Tiada kesempatan nak BW sebab masalah internet yang agak kornik. Now dah ok, boleh terjah selalu :).. seronok kan blogging. Boleh dapat ramai kawan dan berkongsi info kan :)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum mas...tahniah dah lama blog mas ni.. moga sentiasa ceria dlm berblogging...:)

    BalasPadam
  3. Tahniahh..teruskan berblog k kak..saya mmg x igt tarikh sy start berblog ni heheee

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah.sedar tak sedar dah 2tahun lebih ye.All the best kak

    BalasPadam
  5. teruskan menulis kak. dalam masa saya berblog ni, akak salah sorang kawan rapat saya dalam dunia maya ni .:) harap kita kawan sampai bila2 ok kak walau umur kita beza tapi kita kawan n i enjoy your story too :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com