Logo KBBA

terkini dan sensasi

Sabtu, 9 Mac 2013

Airis dan injection

Assalamualaikum...(^ ^)

Nak cerita kisah Airis dan injection. Tapi sebelum tu tepek gambar dia dengan baju cheetah, auumm!


Airis ni lain sikit dari abang dan kakaknya, setiap kali nak pergi injection dia macam dah tau. Bila masuk dalam bilik injection tu dia akan meraung macam kena pukul, belum kena inject lagi. Waktu tu memang dah tak boleh nak pujuk dah, nurse pun dah tau perangai dia.

Bila kita baringkan dan pegang dia waktu nak inject tu lagilah dia meraung. Masuk je jarum kat peha gebu tu apa lagi memang suara dia tahap maksimum. Pastu ada lagi, keluar dari bilik injection terus mengamuk. Bagi susu tak mau, pujuk tak jalan, dodoi pun tak nak. Jawabnya peluk dan tepuk² punggung dia sampai diam dan akhirnya tertidur dalam tangisan.

Kesian tengok dia mengamuk sakan camtu, sakit sangat kena inject agaknya.

6 ulasan:

  1. comelnyeee.. cantik baju cheetah tu , huhu.

    BalasPadam
  2. Kuatnyaaaa dia mengamuk yeaaa... budak2 ni kdg2 dia paham kan apa y berlaku.

    BalasPadam
  3. assalamualaikum mas...dah tahu agaknya tu yg jadi mcm tu kesian nyer...kalau cucu mama x menangis pun kena inject layan budak lain perangainyakan...:)

    BalasPadam
  4. comelnye airis bertemakan cheetah gitu nampak garang pulak..jangan nangis nangis ye sayang..sakit sikit je tu kan.

    BalasPadam
  5. geram tengok airis. rasa nak sedut2 perut dia. hehe. comel. sian dia. saya rasa dia cam bau klinik ! hehe. pandai betul !

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com