Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 11 Mac 2013

Airis nak minum EBM

Assalamualaikum...(^ ^)


Stok EBM Airis setakat ini, memang tak banyak sebab hari tu Mas berhenti sebulan tak simpan. Bukannya apa masa tu Mas ajar Airis hisap susu guna botol, jadi setiap kali pam memang habis minum. Sekarang Airis dah pandai menyusu guna botol jadi pulun untuk simpan stok EBM untuk dia.

Mula² dulu Mas risau jugak dia tak nak minum EBM. Sebab ada sahabat Mas anak dia tak nak minum langsung, rugi semua EBM yang dia simpan tu. Jadi minggu lepas Mas cuba bagi Airis EBM yang Mas pam pada 26/12/12, dah nak dekat 3 bulan EBM tu disimpan. Alhamdulillah Airis nak minum, takde pun tunjuk muka pelik.

Jadi sekarang kena gigih dan rajin simpan stok EBM, semoga hasil susu pun makin bertambah. Nak sangat fully breastfeed selama mana yang Mas termampu, moga dipermudahkan segalanya!

11 ulasan:

  1. banyak jugak tu kak hehe. akak boleh bagi tips nanti kat saya bila saya dah ada baby. hehe :)

    BalasPadam
  2. sukanya tengok stok banyak macam ni..

    BalasPadam
  3. akk pki peti ais ape ni ek? nk bli la utk wt simpn.

    BalasPadam
  4. amin,sonok tgk org bleh bf anak =(

    BalasPadam
  5. assalamualaikum mas...bestnya fully breastfeed...

    BalasPadam
  6. maafkan saya EBM tu apa yer, heheh bebudak lagi agak kureng paham hahah ^_^

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com