Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 5 Mac 2013

Nasi Arab di Marhaban Bikum

Assalamualaikum...(^ ^)

Hari ni tiba² teringin nak makan Nasi Arab. Biasanya kami akan makan kat Restoran Saba di Cyberjaya, tapi hari ni nak berubah selera pulak. Jadi kami cuba makan di Restoran Marhaban Bikum, unik kan nama restorannya. Restoran ni terletak di bandar Nilai, bersebelahan dengan Dataran Nilai.

Menu² pilihan di restoran ni takdelah banyak beza dengan menu di restoran Nasi Arab yang lain. Seperti biasa ada Nasi Arab yang boleh di makan dengan ayam, daging dan kambing. Hari ni kami makan Nasi Arab Ayam Roasted dan Nasi Arab Grilled Beef. 2 jenis je kami makan sebab macam biasalah sepinggan nasi boleh makan 2 orang kan, pastu makan jugak Cheesy Wedges.

Ternyata menu yang kami pilih sedap dan menepati citarasa. Nasinya lembut dan sedap, ayam pun lembut dan daging digrill dengan sempurna, Cheesy Wedges pun sedap! Harganya jugak sangat berpatutan, semua sekali campur air hanya RM55. Berbaloi kan?

Jadi jika kawan² datang ke Nilai boleh cuba makan kat Restoran Marhaban Bikum dan Mas tepek gambar menu² pilihan di sini. Nak tepek gambar makanan yang dimakan memang tak dapatlah sebab tak sempat nak ambil gambar. Tengok² dah kena ngap dek anak², hehehee!



4 ulasan:

  1. xprnh merase lg mkn nasik arab.. teringinnyeee..
    huhu

    BalasPadam
  2. Nina tak pernah makan nasi arabbb. Huuu

    BalasPadam
  3. owh sllu lalu tp x pnh sggh lg.mmg sllu mkn kat saba je.ada satu lg restoran ns arab,area putra nilai dkt deret tnb,situ pun kwn2 airport ramai kata sdp :)

    BalasPadam
  4. akk,dr preggy dulu sy teringin nk makan,tp x jumpa2.pas ni nk cr yg best tu.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com