mrs secretary

Ahad, 17 Mac 2013

New vector potrait

Assalamualaikum...(^ ^)


Cantik kan vector potrait ni, sama dengan wajah Mas yang asli. Kali kedua Mas tempah vector potrait dengan azhafizah.com. Sentiasa puas hati dengan hasil kerja Fiza, tak pernah mengecewakan!

Mas tempah vector potrait ni sebab nak gantikan gambar lama kat header blog. Saja nak tukar gambar baru, dah bosan dah tengok gambar lama tu. Hehehee!

Inilah header Mas dengan vector potrait baru, comel tak?


4 ulasan:

  1. Aah laa.. jadik portrait tu dgn wajah asal akak..

    BalasPadam
  2. cantik!dr smlm dh bc entri sis fiza share ttg vector sis mas n bro eqbal ^

    BalasPadam
  3. imej baru dengan wajah baru di header.haruslah bertukar kan kak..heee..tak sudah sudah nak kagum ngan akak ni tau..ape2 pun thanks again Kak..^__^

    BalasPadam
  4. sangat cantik. :) akak memang jelita pun . hehe :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com