Logo KBBA

terkini dan sensasi

Ahad, 10 Mac 2013

Taska training

Assalamualaikum...(^ ^)

Bila malam baru dapat update. Hari tu janji nak aktif semula, tapi nak buat camne 2-3 minggu ni asyik ada halangan sebelah siang. Tak dapat langsung nak curi masa, Airis pun dah makin besar dan makin banyak ragam. Takpelah buat masa ni 1 hari 1 entri, ada masa nanti Mas akan update lebih.


Berbalik pada tajuk, perlukah taska training?

Masa Atikah dan Arfan dulu memang tak hantar taska training pun. Habis cuti bersalin 2 bulan, esoknya naik kerja barulah hantar anak ke taska. Dia biasa ke tak, Mas tawakal je! 

Tapi bagus dan perlu taska training ni, kita boleh ajar anak biasakan diri dengan persekitaran yang lain dari rumah. Nak pulak macam Airis yang lama berkepit dengan Mas sebab cuti lama, jadi untuk biasakan dia dengan orang dan persekitaran lain perlu training dulu. Kalau terus hantar bila dah mula kerja nanti takut dia tak nak pulak. Maklumlah dia dah 5 bulan masa tu, mesti dah kenal orang. 

Mas pun akan hantar Airis taska training bermula 1 April ni sebab 22 April Mas dah mula kerja. Harap Airis boleh biasakan diri dengan orang lain dan persekitaran baru. Tak lama lagi kan, dah besar dah Airis mama ni.

8 ulasan:

  1. slm sis yup setuju.mmg kn taska training biasakan anak2 dulu,xdalah nnt dorg menangis merengek smpi kita kt ofce pun ssh hati x sng duduk ^^

    BalasPadam
  2. betul tu kak..kene biasakan..nanti takdelah risau..memang mula mula ada risau sikit tapi lama lama shoud be ok then.(:

    BalasPadam
  3. biasa lah akk,sy pon kat opis je boleh update bebanyak.kao kat umah mmg xdpt lah.yeay! chaiyok2 airis eh.

    BalasPadam
  4. semoga semuanya berjalan lancar kak...senang nak p kerja kan...=D

    BalasPadam
  5. Apa 1 hari 1 entri pun dah kira bagus. Inikan pula update sentiasa.

    tak terfollow teman.

    saya 2@3 hari utk satu entry. Itu kalau free
    kalau tak free kompom berbulan utk update hahaha

    BalasPadam
  6. Salam.. bru 1st singgah sini :)

    Esok kalau dh ada anak msti mcm nie..

    BalasPadam
  7. assalamualaikum mas...yer la sekejap jer dah besar...:)

    BalasPadam
  8. tapi akak bekerja, nak taknak kena hantar taska. bg saya bagus sebab macam akak cakap lah, nnti dia lebih berdikari. cuma nak cari taska yg betul jaga elok2 tu. masyaAllah takut pulak teringat org indon lambung baby tu.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com