Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 8 April 2013

Berhabis shopping untuk anak

Assalamualaikum...(^ ^)

4 hari tak update, bukan malas tapi banyak sangat pulak urusan. Cuba curi masa tapi asyik tak sempat, ni nak cerita sikit pasal gila shopping untuk Airis..


Camnilah ibu² kan bila ada anak kecik, gila berhabis shopping untuk anak². Sekarang Mas gila shopping rompers untuk Airis. Bukan apa senang pakai rompers, tak panas dan mudah untuk dipakai. Pastu adik rekemenkan pulak online shopping rompers murah, tengok je terus sambar 2 set 5in1 rompers untuk Airis. Pastu tengok sleepsuit pun comel², apa lagi sambar 2 set jugak!

Memang murah rompers dengan sleepsuit yang dijual, kalau kat luar Mas beli sekali ganda harganya. Kalau ada ibu² yang berminat boleh ke Facebook Ummialya Outlets, pasti puas hati!

Tapi shopping untuk diri sendiri memang takdelah sekarang ni, huhuhuu!

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum mas...seronok kalau tengok baju baby ni mmg semuanya cantik2 n lawa...

    BalasPadam
  2. SAYA PUN ASYIK SHOPPING UNTUK ANAK2 JE SEKARANG,..SAMPAI LUPA NAK BELI SESUATU UNTUK DIRI SENDIRI..HEHE

    BalasPadam
  3. mesti comel airis pakai ! hehe. badan baby bulat, geramnya kalau baby pakai. :D

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com