Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 31 Mei 2013

Nur Airis Arissa : 6 bulan

Assalamualaikum...(^ ^)


Dah hampir 2 minggu Airis masuk ke usia 6 bulan. Sebab mamanya sibuk sangat tak sempat nak kongsi kisah perkembangan dia di usia 6 bulan, jadi di akhir bulan Mei ni nak ceritalah sikit.

Masuk usia 6 bulan Airis dah mula diperkenalkan dengan solid food. Alhamdulillah, Airis memang pandai makan dan sentiasa berselera makan apa saja jenis bubur yang mama masak. Dia paling suka bubur nasi. Puree dia memang kurang suka sikit, cuma ada masa dia makan jugak.

Pastu dah mula gigih nak belajar duduk dan merangkak. Tegakkan lutut dan tangan dah boleh cuma belum mula maju ke depan lagi untuk merangkak. Kalau dia nak gerak ke depan dia lebih suka lonjakkan badan dia. Duduk pulak dah pandai duduk senget.

Harap tumbesaran dia akan memberangsangkan dan membesar dengan sihat.

4 ulasan:

  1. assalamualaikum mas...dah besar Airis yer semakin comel la...;)

    BalasPadam
  2. Sedapnya nama dia. Nur Airis Arissa! Comelllllllllll! Nak peluk T.T

    BalasPadam
  3. yeay! Airis dah besar dan makin comel..:)

    BalasPadam
  4. sukaaa tgk baby pakai sleepsuit camni...nmpk comeyy

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com