terkini dan sensasi

Isnin, 10 Jun 2013

Sejak dah lasak ni

Assalamualaikum...(^ ^)


Masuk usia 6 bulan Airis semakin aktif dan lasak. Seluruh pelusuk rumah dia jelajah, pantang leka. Kalau dia dok main kat ruang tamu memang kena buat kubu bantal, kalau tak macam² keletah dia.

Mana taknya, dah pandai selak tikar dan gigit. Pastu nampak wayar kipas terus capai dan gigit, dah pandai pergi kat kabinet TV. Terkial² tangan comel tu nak capai semua benda kat kabinet TV.


Pastu lorong kecik dalam gambar tu dia tak pernah lepas sebelum ni, hanya tengok orang lain lalu lalang. Tapi sekarang dah tahu, dia meniarap kat situ dan sekali tengok boleh lalu. Apa lagi laju dia pergi dekat dengan meja makan, jelajah sana-sini. Bila mama panggil terus sengih², seronok dapat jelajah tempat baru. Lepas ni kena berpagar, kalau tak sampai ke dapur nak tolong mama masak!

5 ulasan:

  1. assalamualaikum mas...betul tu dah pandai meniarap semakin lasak n dah pandai semuanya...;)

    BalasPadam
  2. hahahaha

    comei ayat akak = tolong mamam masak kat dapor ye

    hihihi


    sonoknyeee tgk bebudak yg dah nak membeso ni..


    bile la umah sy nak ade budak kecik

    hihihihi

    BalasPadam
  3. memang dah sampai masa kena sediakan pagar kak.kalau tak,lagi jauh perjalanan airis :)

    BalasPadam
  4. jauhnya dia berjalan !! hehe.tak lama lg berdiri pulakk.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com