Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 19 Ogos 2013

Cerita Raya 2013

Assalamualaikum...(^ ^)

Hari ni baru masuk kerja dan hari ni jugak baru pegang keyboard komputer. Jadi hari ni jugaklah baru boleh update pasal cerita Raya 2013. 

Raya tahun ni serba sederhana dan banyak habiskan masa kat rumah, tak pergi beraya ke mana² sangat. Lepas sembahyang raya dan sesi bermaafan adik beradik Mas terus gerak balik ke rumah mak mertua di Kuantan. Lepas Zuhur baru gerak ke rumah tok husband di Pekan.

Raya kedua pulak hanya beraya kat rumah sedara mara husband, pastu habiskan masa kat rumah mak mertua sampai hari Ahad. Ahad gerak balik ke Temerloh dan Isnin husband dah balik ke Salak Tinggi sebab Selasa dia dah mula kerja. Jadi Mas pun hanya habiskan sisa cuti di kampung Temerloh sampailah hari Sabtu, itu saja cuti raya Mas!

Macam biasa setiap kali raya mesti ada gambar satu family kan? Inilah gambar family Mas masa hari raya pertama, serba pink gitu.



Ini pulak gambar beramai². Tahun ni hanya 5 beradik yang balik beraya kat kampung Temerloh, lagi 2 beradik beraya di rumah mertua masing². Masih tak dapat lagi nak kumpul 7 beradik setiap kali raya. Kalau dapat kumpul, pasti seronok. Cucu² arwah mak dan abah pun dah ramai, kalau mereka masih ada mesti mereka seronok sebab dikelilingi cucu². Huhuhuu, tersayu pulak!


6 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com