Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 5 Ogos 2013

Done packing

Assalamualaikum...(^ ^)

Siap jugak mengemas beg, 3 hari 3 malam kemas dan inilah hasilnya. Rasa macam nak balik kampung sebulan! Baru 3 orang anak + mama dan babahnya, kalau anak 5 mau selori kot.


Tak sabarnya nak balik kampung esok, harap perjalanan lancar dan takde kesesakan. Mas akan gerak seawal jam 10 pagi. Senang bertolak pagi² takdelah panas sangat!

Pada kawan² yang nak balik kampung esok jugak, moga perjalanan lancar dan selamat sampai ke destinasi. Jangan memandu laju², biar lambat asal selamat. Kalau mengantuk rehat sebentar pastu baru teruskan perjalanan.

Oklah, nak tidur dah ni. Esok nak memandu.

4 ulasan:

  1. perghhh byk gile.hahaha.dhsyat btl..akk nek kete ape ni.

    BalasPadam
  2. Saya pun sama seminggu nak pack baju dan packing masuk dalam beg...padahal kampung bukannya jauh sangat.......hehe

    BalasPadam
  3. banyak nya barang..saya balik 2 kampung jadi kena kemas banyak beg,..3 hari kat perak 3 hari lagi kat kedah..uih.berpeluh ngemas baju..hehe

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com