Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 27 Ogos 2013

Membeli belah di Ramly

Assalamualaikum...(^ ^)

Anak² Mas memang suka makan nugget, sosej, meatball dan daging burger. Mereka suka makan bersama dengan nasi dan roti, boleh dikatakan tiap² minggu kena beli benda² ni. Mama dengan babahnya pun suka, hehehee!

Kalau dulu kami beli makanan ni dekat pasaraya, biasanya beli brand Ayamas atau NutriPlus. Tapi sejak ada stokis Ramly di bandar Salak Tinggi, kami beli kat situ. Sangat murah dan berbaloi. Nak pulak husband jadi ahli dan ada member card, siap ada diskaun lagi. Nugget, sosej, meatball dan daging burger dia pun sedap, yang penting halal sebab produk Ramly ni produk anak tempatan.



Jadi sekarang, kalau habis stok makanan ni memang kami akan beli dekat stokis Ramly je. Tengok gambar ni, sosej dengan meatball tu baru RM8 sepeket. Isi kat dalam ada lebih 20 biji. Pastu sos cili dan mayonis pun kami beli kat situ jugak, sos cili baru RM3 untuk peket sekilo dan mayonis RM13 untuk peket 3 liter. Haaa sangat berbaloi kan?

Yang pastinya semua produk² Ramly ni sedap sangat.

8 ulasan:

  1. vah.berbaloi2 baloi lah kak~

    BalasPadam
  2. saya kat sini beli kat pasaraya je...

    BalasPadam
  3. ye la...sangat murah harganya dari dekat pasaraya :)

    BalasPadam
  4. suku daging cincang dia masak makaroni pun sedap.

    BalasPadam
  5. Kita selalu ada stok burger ramly, ... bila lapar tue paling senang. Nanti nak try beli meatball plak.

    BalasPadam
  6. eh berbaloi nyer..kat ofis kter ni.. ada gak stokis ramly..nak redah lah nnti

    BalasPadam
  7. selalu pergi area nilai tapi x pernah jumpe ramli punye kedai area salak tinggi. selalu sopink kat giant nilai tu je. huhuhu. ini macam kalu berbaloi-baloi

    BalasPadam
  8. yerp,sedap dari brand lain dan dijamin halal :)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com