terkini dan sensasi

Isnin, 9 September 2013

Bijak! Bijak!

Assalamualaikum...(^ ^)

Kononnya mama letak kerusi nak halang dia dari pergi ke ruang makan. Mula² dia berdiri kat kerusi tu sambil ketuk² dan mulut bising, tanda proteslah tu sebab mamanya dah halang dia dari merangkak ke ruang makan. Tapi mama buat tak endah, tak larat nak kejar dia dari terus jelajah sampai ke dapur. Jadi mama pun sibuklah buat kerja lain.

Tiba² tengah buat kerja kat dapur, mama pusing belakang tengok dia dah ada. Sambil tersengih² dan mulut bising, puas hatilah tu dapat datang kat mama di dapur. Mama pun pelik jugak mula²nya, camne dia boleh lepas dari kerusi tu. Jadi mama hantar dia semula dan tengok camne dia boleh lepaskan diri. Rupanya camni caranya, tak terfikir langsung mama. Hahahaa!

Bijak kan Nur Airis Arissa ni.


5 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com