terkini dan sensasi

Sabtu, 7 September 2013

Penutup Syawal

Assalamualaikum...(^ ^)

Semalam hari terakhir dalam bulan Syawal. Habis dah Syawal kan, rindu rasanya saat² itu. Moga jumpa lagi tahun 2014 nanti. Jadi sempena penutup Syawal, Bahagian Sumber Manusia tempat Mas bertugas buat jamuan raya.

Serba sederhana tapi tetap meria. Pelbagai juadah yang ada seperti Nasi Hujan Panas, Sate, Lemang, Laksa dan Kuih Muih, semuanya memikat selera kan? Lepas ni takde dah juadah² camni jadi santapan, kena diet pulak sebab dah banyak sangat makan makanan berlemak dan berminyak. Pastu dengan air manis lagi, badan pun dah makin kembang.

Tapi takpelah, janji kena lebih jaga kesihatan lepas ni. Kurangkan yang manis dan berlemak tu! Dah melalut ke lain pulak Mas ni, jadi jom tengok sedikit gambar yang ada. Gambar makanan takdelah, tak sempat nak ambil sebab semua orang dah serbu makanan!





Selamat Hari Raya, jumpa Syawal 2014!

4 ulasan:

  1. assalamualaikum mas....dah berakhir syawal ni moga berjumpa lg di tahun hadapan...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com