terkini dan sensasi

Rabu, 11 September 2013

Wordless Wednesday [75]

Assalamualaikum...(^ ^)

Kena duduk dalam ni!
Mama tak larat kejar dah, asyik jelajah sampai ke ceruk dapur.



5 ulasan:

  1. haa kan dah kene kurung da..mesti nanges je bile dia xbebas dok dalam ni kan kak

    BalasPadam
  2. alooo ciannya tomey2 tuh.....sama ngan anak fyzz..mmg so aktif..baru 1 thn 3 buln..btw salam kenal dri fyzz...I pun PA....:)

    BalasPadam
  3. heheheh mst dye xnk duk dlm tu kan.hehe

    BalasPadam
  4. assalamualaikum mas...kesian nyer die kena kurung yer

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com