Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 15 Oktober 2013

Raya Haji kami

Assalamualaikum...(^ ^)

Lamanya tak update!

Memang sibuk sangat sejak kebelakangan ni, di pejabat jangan haraplah nak buka blog sekarang. Kat rumah pulak kalau ada masa pun otak dah penat jadi memang tak mampulah nak update. Bersawang berhabuk sungguh blog ni!

Hari ni curi² masa sambil layan Airis main, Mas nak update sikit kisah raya haji kami. Raya haji kali ni memang sangat sederhana, takde pun pakai baju raya dan pergi mana². Maklumlah dari Jumaat lepas sampai semalam dah bercuti ke Langkawi kan? Pastu husband pun kerja jadi Mas takdelah nak buat persiapan lebih² sangat.

Pagi cuma sarapan dengan roti dan nutella, bila tengahari Mas masak Laksa Lemak. Anak² memang suka makan, habis licin sebungkus laksa. Daging korban pun banyak dapat, siap dengan tulang lagi. Malam ni nak grill je daging tu dalam kuali ajaib yang beli kat Langkawi.

Inilah gambar juadah raya kami.



7 ulasan:

  1. sdapnye laksa lemakkk! arini g beraya ade laksa lemak tp xmmpu nk mkn sbb t'lampau knyg.. huhu

    BalasPadam
  2. raya haji memang simple je kan kak..yang meriahnye kalau ada korban kat kg tu kan orang berkumpul melapah daging dan di agih2 kan.

    BalasPadam
  3. sedapnya laksa lemak..saya suka kalau lakasa tu banyak kuah sikit..haha..sayur lebih..:P

    BalasPadam
  4. Akak pun beraya dgn anak2 je, masak mee kari...gambar raya tak ada.

    BalasPadam
  5. Hhhaaa akk ni buat supen je.ingat mmg mkn roti.n nutella je.

    BalasPadam
  6. assalamualaikum mas....wah laksa yer...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com