Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 15 November 2013

10 Muharam 1435H

Assalamualaikum...(^ ^)


Semalam 10 Muharam 1435H kalau ikut bulan Islam adalah hari lahir Nur Airis Arissa, bersamaan dengan hari Asyura. Kalau ikut tarikh sebenarnya dalam 10 hari je lagi Airis nak masuk umur setahun, besar dah dia. Cepat masa berlalu dan alhamdulillah dia membesar dengan sihat dan aktif.

Mas ada jugak bercadang nak buat majlis sikit sempena birthday dia tapi belum buat keputusan jadi atau tak. Sebab kalau ikutkan masa kakak dan abangnya dulu takde pun majlis² ni, hanya raikan kami anak beranak je. Jadi tengoklah rezeki camne nanti, hehehee!

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah..airis membesar dengan sihat..cepat je dah nak masuk setahun..lepas ni boleh join kakak dgn abg main main ye..senang ibu buat kerja nanti :)..comell!

    BalasPadam
  2. besar dh airis.bila lah kita nk jumpa ni kan.

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com