Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 5 November 2013

MyDear Warehouse Sales

Assalamualaikum...(^ ^)

Semalam kebetulan cuti terus ajak husband pergi MyDear Warehouse Sales ni.

Mas sampai sana dalam pukul 4 petang. Tengok orang pun tak ramai sangat, mungkin sebab ramai yang bekerja. Masuk dalam khemah terus tengok kasut dan baju dulu, takde yang berkenan di hati terus masuk kat dalam untuk tengok barang yang memang dah rancang nak beli.


Mula² tengok khemah ni dulu sebab dah lama nak belikan untuk Airis. Tengok harga pun memang sangat murah, apa lagi terus beli. Dapat free 100 biji bola lagi, harganya RM74.


Pastu nak cari tricycle untuk Airis. Nak cari yang boleh tolak tu, senang nak bawak dia jalan petang² kat taman. Cari punya cari terus berkenan dekat yang ni dengan harga RM100 je. Memang sangat murah dari harga yang Mas tengok dekat tempat lain.

Satu lagi safety gate, memang sangat diperlukan sebab Airis dah semakin lasak. Harga pun murah, hanya RM104. Baru senang mama nak buat kerja kat dapur lepas ni.

Untuk pengetahuan kawan², sales ni sampai 10hb. Mas memang niat nak pergi lagi, ada lagi nak beli tapi tunggu ada rezeki lebih. Jadi kawan² yang ada anak kecil dan bakal dapat anak boleh pergi.

3 ulasan:

  1. Kalau ade baby ni dah lame fiza pergi..tapi xpe..boleh promote kat kakak kakak fiza ni..hee..bestlah airis dapat macam macam tu.

    BalasPadam
  2. Bestnya Kat mana sale tue ????

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com