Logo KBBA

terkini dan sensasi

Rabu, 11 Disember 2013

11.12.13

Assalamualaikum...(^ ^)


Cantik sangat tarikh hari ni kan?

Mesti ramai yang bernikah hari ni sebab nak abadikan hari diijabkabulkan dengan tarikh yang cantik. Memilih tarikh cantik tu takde masalah, janji ikatan pernikahan tu kekal hingga hujung nyawa.

Pastu pasti ramai jugak yang nak bersalin pada tarikh ni. Walaupun belum sampai waktu melahirkan tapi pasti sanggup operate sebab nak anak lahir pada tarikh yang cantik. Tapi apa pun janganlah sampai memudaratkan anak dalam kandungan. Kalau belum sampai masa melahirkan biarlah dulu, jangan dikejar sangat tarikh 11.12.13 ni.

Kisah Mas pada 11.12.13 ni biasa je, hari ni Mas terpaksa bercuti sebab taska Airis tutup sempena Keputeraan Sultan Selangor. Tak pergi mana pun, cuma duduk rumah layan karenah anak² dan husband pulak bekerja. 

Semoga tarikh yang cantik ni ada kenangan manis untuk semua!

2 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com