Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 13 Disember 2013

Aktif macam dulu

Assalamualaikum...(^ ^)

Teringinnya nak aktif berblog macam dulu!


Tengoklah tahun 2011 tu, ada 770 entri. Bila masuk tahun 2012 ada 265 entri je. Ini sebab hamilkan Airis, terus lekat simtom malas update dan tak boleh buka blog. Pastu masuk tahun 2013 pulak lagi sikit entrinya, ini mood berblog dah ada tapi sebab kekangan masa tu yang sikit je.

Tapi bila tengok entri yang dulu² memang rindu sangat saat itu, satu hari pasti ada 2 atau 3 entri. Kalau terlebih rajin tu sampai 4 atau 5 entri. Rajin dan idea banyak, seronok sangat saat itu. Sekarang ni bukannya malas nak update tapi kekangan masa yang banyak menghalang. Tapi kadang tu masa ada, idea pulak takde. Pastu idea ada, malas pulak menaip. Haaa, tu yang akhirnya tak berupdate.

Nak berhenti berblog rasa sayang pulak nak delete blog, kenangan terindah ni. Susah nak ungkap dengan kata². Ingat lagi saat gathering dengan blogger² lain, ikuti event Sahabat Blogger, pastu dapat sikit income dari blog dan berblog tak kira masa. Manis sangat saat tu!

Tapi sekarang biarlah berblog santai² je. Ada masa dan idea, Mas update. Kalau takde nak buat camne kan? Terima kasih pada yang masih sudi mengikuti massaari.com, koranglah pembakar semangat untuk blog ni masih kekal di alam maya.

7 ulasan:

  1. takpe kak..jadikan berblog ni untuk mengisi masa lapang..so free time tu takde lah buang masa kan :)

    BalasPadam
  2. same la kite kak.. tahun 2011 mmg aktif giler2.. pastu skrg dh malas nk apdet blog.. haha.. nk aktif blk tp malas jeeeee.. hihi

    BalasPadam
  3. takpe, ada masa update la. sy pun dah jarang2 update dah. tapi tetap sayang dengan blog yg ade nie

    BalasPadam
  4. assalamualaikum mas...welcome back...:)

    BalasPadam
  5. Kak mas, teruskan berblog...!

    BalasPadam
  6. cantiknye blog diaaaaaaaaaaa...meh bgtau akak sape yg design...nak tukor design blog jugak neh

    BalasPadam
  7. syg kot nak buang...bukan mudah bina blog nie...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com