Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 10 Disember 2013

Hadiah birthday Airis

Assalamualaikum...(^ ^)

Lupa nak coretkan kisah hadiah birthday Airis, jadi Mas cerita sikit untuk kenangan!

Hadiah birthday dia memang sampai lambat sikit sebab Mas order online. Mas order kat Pinky Momma. Memang murah dia jual, rambang mata kalau tengok. Rasa nak borong semua, barang pun berkualiti dan berbaloi sangat beli. Pada yang nak cari mainan untuk anak², boleh ke pinkymomma.com. Mesti beli punya!


Inilah hadiah mainan yang Mas belikan untuk Airis, Kids Educational Desk dan Baby Telephone. 2 barang ni hanya RM99, sangat murah kan? Educational Desk tu memang bagus untuk pembelajaran baby sebesar Airis, siap dengan bunyi dan lagu² yang menarik membuat dia seronok bermain. Balik dari taska terus pergi dekat meja dia, tekan bunyi lagu sambil joget².

Baby Telephone pun menarik jugak, ada pelbagai lagu dan bunyi. Airis pulak dah pandai sekarang, bila kita sebut hello terus dia letak telefon tu kat telinga. Pastu mulut riuh rendah cakap, kononnya cakap telefonlah. Hehehee! 

Ada lagi sebenarnya mainan baby yang Mas berkenan kat Pinky Momma tu, tunggu ada rezeki ni nak beli lagi untuk Airis.

3 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com