terkini dan sensasi

Isnin, 9 Disember 2013

Kisah dinner

Assalamualaikum...(^ ^)

Jumaat lepas Mas terima berita sedih, suami tercinta kepada bos Mas telah meninggal dunia. Simpati sangat dengan beliau.

Kebetulan pulak pada malam tu di pejabat Mas ada dinner. Nak tak nak dinner terpaksa diteruskan jugak walaupun bos kami tengah bersedih. Nak buat camne kan semua persiapan telah dibuat dan makanan pun dah ditempah. Tapi kami mulakan majlis dengan bacaan Yassin dan tahlil untuk arwah. Majlis pun dibuat secara sederhana.


Tema dinner malam tu adalah Arabian Nights, jadi semua datang dengan berjubah bagailah. Mas, Atikah dan Arfan berjubah jugaklah, tapi husband dengan Airis lari tema sikit. Husband Mas ada jubah tapi dia tak mahu pakai, jadi pakai kemeja. Airis pulak memang takde jubah jadi Mas pakaikan gaun ni. Sebenarnya gaun ni nak pakai masa birthday dia, tapi sebab lambat sampai jadi pakai je masa dinner.

Program masa dinner tu pelbagai, ada cabutan bertuah, acara pakaian beragam untuk kanak², persembahan tarian dan makan². Atikah dan Airis pun masuk acara pakaian beragam dan tak sangka pulak Airis menang tempat ketiga, Atikah cuma dapat saguhati. Tak sia² Airis melaram habis!

Ini Mas kongsikan sikit gambar sekitar dinner.






3 ulasan:

  1. assalamualaikum mas...wah meriah n comel jer airis tu...:)

    BalasPadam
  2. Tahniah untuk airis n atikah..comelnye airis :)

    Al-fatihah untuk arwah suami boss akak...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com