Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 24 Disember 2013

Kisah ke Mydin Seremban 2

Assalamualaikum...(^ ^)

Husband kerja di Balai Bomba Seremban 2, jadi dia ada cakap pasal pembukaan Mydin Seremban 2. Katanya Mydin terbesar di Malaysia! Jadi Ahad lepas Mas terus ajak husband pergi sana, lagipun memang nak beli barang² keperluan rumah. Mas menetap di Salak Tinggi jadi dekat je nak pergi ke Mydin ni, lebih kurang ½ jam perjalanan ikut highway.


Memang besar dan luas Mydin ni, banyak kedai² dan kemudahan medan selera yang besar dan selesa. Bangunannya 3 tingkat kalau tak silap dan pasaraya Mydin di tingkat 2 dan 3. Luas dan banyak barang² keperluan dijual, macam² ada. Nak pilih barang pun senang sebab kawasan yang luas. Kaunter pembayaran banyak disediakan, jadi takdelah menunggu lama untuk bayar.

Memang seronok shopping kat Mydin sebab harganya lebih murah. Bukan nak kata semua murah tapi lebih murahlah berbanding pasaraya lain. Terutamanya untuk barang keperluan harian seperti sabun, biskut, milo, susu dan lain². Pastu ada jugak jual barang² secara borong bagi mereka yang nak beli borong, mudah kan?

Kalau kawan² suka shopping di Mydin boleh pergi ke Mydin Seremban 2.

8 ulasan:

  1. kita yang dok seremban ni pun lum penah menjengah Mydin ni..org jauh yg sampai dulu ;P

    BalasPadam
  2. Seremban 2? haritu nina baru jea pergi lepak rumah kawan dekat balai polis seremban dua. dia duduk dalam kuarters tu. hehe

    BalasPadam
  3. jauh la pulak dari kami.. paling dekat mydin usj.. tu pun tak murah sangat.. so kami redho dengan pasaraya dekat ngan rumah tu je..hehe..

    BalasPadam
  4. saya pun belum dapat pegi lagi..sesak banyak kete..pusing2 takde parking terus je balik...tunggu la esok / lain kali gi......

    BalasPadam
  5. Fiza pergi sehari selepas bukak aritu..memang happening habis..sampai bertingkek tingkek tu..bosar!

    BalasPadam
  6. assalamualaikum mas....besar juga mydin nyer...:)

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com