Logo KBBA

terkini dan sensasi

Isnin, 2 Disember 2013

Macam² gelagat dia

Assalamualaikum..

Makin besar makin bijak!
Makin bijak makin banyak gelagat dia.

Dialah penyeri dalam rumah sekarang. Apa yang dia buat semua orang akan ketawa terutama kakak dan abang dia. Seronok sangat kalau tengok gelagat adiknya tu.


Ni dia nak main dompet mama, kalau tak diberi memang mengamuklah. Jadi bagi je janji dia diam. Mula elok dia main dengan dompet tu sambil riuh mulut membebel, tapi bila dia dah bosan inilah dibuatnya. Kamu kaki kan dompet mama dik. Nasib dompet murah, kalau jenama Prada ke, LV ke, Gucci ke, mahu menitik airmata mama. Hehehee!


Ni pulak bila dok dalam kereta, tak mau dah dok kat mama. Lagi suka dok kat seat belakang dengan kakak abang dia. Riuh rendah mulut berceloteh. Tapi bila mengantuk dan nak ngempeng pandai pulak cari mama ye dik, geget kang!

6 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com