Logo KBBA

terkini dan sensasi

Jumaat, 29 Ogos 2014

Cerita bergambar [3]

Assalamualaikum...(^ ^)

Jumaat sudah! Tak sabar nak tunggu esok, hari yang penuh bermakna. Esok Mas cerita, hari ni nak kongsi cerita bergambar je.

1. Senang kalau nak masak atau grill daging dalam kuali ajaib ni. Cepat, pantas dan sedap. 5-10 minit je daging dah masak dengan sempurna.



2. Mas memang suka kumpul duit syiling 50 sen, banyak kali dah kumpul. Bila dah banyak terus kira dan masukkan dalam akaun. Ini pun dah berat bekas ni tapi belum kira lagi berapa jumlahnya.



3. Gaya terkini dari Airis, kopiah babah + headband. Bukan mama yang buat ni, memang dia yang pakai sendiri kat kepala dia. Macam² gelagat si kenit ni, comel je. Hehehee!



4. Promosi dari domino, murah kan? 2 regular pizzas dan 1 pizza besar baru RM55, menarik untuk dibeli. Mas suka domino sebab pizza dia lebih sedap, walaupun dah sejuk tetap sedap!


4 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com