Logo KBBA

terkini dan sensasi

Selasa, 9 September 2014

Suka meja kemas camni!

Assalamualaikum...(^ ^)


"Kemasnya meja kau Mas, macam takde kerja!"

Memang ada kawan² pejabat yang tegur camtu, tapi Mas tak kisah pun. Bukan takde kerja tapi Mas memang suka meja kemas walaupun banyak kerja. Bagi Mas lagi serabut kalau meja semak dan bersepah, nak buat kerja pun susah!

Kalau banyak surat dan fail masuk Mas akan susun dulu elok². Pastu barulah cop dan rekod, sama jugak kalau surat dan fail keluar. Memang dah terbiasa camtu, takde nak lambak je atas meja.

Tapi ada jugak setengah orang dia lebih senang dan selesa buat kerja kalau meja bersepah. Terpulanglah kan, lain orang lain caranya. Janji kerja selesai!

3 ulasan:

  1. bestnya kalau dapat meja kemas je

    BalasPadam
  2. betul tu mas....bila meja kemas fikiran pun tenang bila nak buat kerja

    BalasPadam
  3. saya pon suka tengok meja kemas2.. hari2 buat filling sebelum balik sepaya esok datang keje tak serabut.. walaupon keje selambak.. heheh..dulu la... sekrang...tak suka jugak tengok kerja kat umah ni berterabur.. nanti laki sound.. ngeeee...

    BalasPadam

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com