Logo KBBA

terkini dan sensasi

Khamis, 13 November 2014

Malam Kesenian KKM

Assalamualaikum...(^ ^)


Semalam Mas dapat peluang pergi ke Malam Kesenian Kementerian Kesihatan yang diadakan di Hotel Everly Putrajaya. Itupun dapat penyertaan last minit sebab tak cukup orang. Setiap bahagian kena beli satu meja untuk 10 orang, kelab bahagian Mas yang bayarkan.

Pukul 9 lebih baru majlis bermula. Macam biasa majlis rasmi mesti dimulakan dengan ucapan dan perasmian oleh KSU. Pastu barulah acara makan. 

Menu kat hotel memang agak mengecewakan jugak, tak berbaloi dengan bayaran yang dikenakan. Harap pihak hotel dapat perbaiki menu² yang mereka hidangkan, barulah sepadan dengan hotel yang bertaraf 4/5 bintang.

Selain dinner ada pertandingan karaoke solo dan duet serta pertandingan tarian. Semua peserta yang bertanding memberikan persembahan terbaik dan menghiburkan. Peserta yang menang pun memang layak sebab persembahan mereka sangat mantap!

Inilah ada sedikit gambar di majlis.






1 ulasan:

Blog ini berkongsi tentang kisah kehidupan dan apa yang penulis rasa dan percaya. Semua bentuk penulisan lahir dari pemikiran penulis yang tidak berapa kreatif tanpa mencilok idea sesiapa. Sebarang COPYPASTE dari blog ini perlu mendapat kebenaran daripada penulis dan dikreditkan ke blog ini. Terima kasih dari massaari.com.

Pemilik Blog: Mas Saari
Email: mas7977@gmail.com